توجه کانون کرمانشاه به تربیت علمی کودکان و نوجوانان است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه گفت: وجه تمایز فعالیت‌های علمی در کانون با دیگر جاها در این است که کانون به دنبال انتقال داده‌ها و اطلاعات و اندیشه‌ها نیست بلکه کانون به دنبال تربیت علمی کودکان و نوجوانان است.

توجه کانون کرمانشاه به تربیت علمی کودکان و نوجوانان است

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، محمدخیاط زنجانی در برنامه ویژه شهاب‌باران برساووشی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در خصوص اهمیت نجوم و نگاه ویژه به آن اظهار کرد: توجه به مساله نجوم یکی از اتفاقاتی است که کمک می‌کند انسان بتواند به هستی عمیق‌تر نگاه کند و پلی می‌شود برای درک بسیاری از مفاهیمی که در آفرینش عالم شکل گرفته است و این ارتباط و آشتی با آسمان سبب بیشتر ارتباط با خداوند در انسان‌ها می‌شود. 

وی افزود: وجه تمایز فعالیت‌های علمی در کانون با دیگر جاها در این است که کانون به دنبال انتقال داده‌ها و اطلاعات و اندیشه‌ها نیست بلکه کانون به دنبال تربیت علمی کودکان و نوجوانان است. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: در مجموعه کانون با توجه به پیگیری‌هایی که مدیرعامل داشته، قرار بر این شده که کانون علم و فناوری‌های نوین تشکیل شود و در این کانون که فعالیت‌های علمی به‌صورت پر رنگ‌تری اجرا می‌شود؛ تا پایان سال 1403 شعب‌هایی از آن در کشور تشکیل می‌شود و به عنوان یک مرجع مطمئن برای فعالیت‌های تربیتی علمی باشد. 

گفتنی است، پساز اجرای کارگاه آموزشی نجوم توسط کانون استان که کودکان و نوجوانان و والدین آنها در این برنامه شرکت داشتند، به رصد آسمان پرداختند و با دنیای آسمان از دریچه‌ تازه‌تری آشنا شدند که با استقبال مخاطبان نیز همراه بود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان